THE JKM PSP STUDENT BLOG

Rapidshare

by s i p u t u r b o | 9:42 PM in |



Saya telah menggunakan webhoster ini untuk mengupload semua nota-nota dalam kategori Downloads

Ini kerana ia adalah antara webhoster yang stable connection antara server-servernya. Maka masa untuk muat turun untuk disingkatkan kerana kelajuan muat turun telah dioptimumkan.

Keburukannya ia tidak boleh multi-downloads jika tidak mempunyai premium account dan menyebabkan perlu untuk menunggu lebih kurang 30 minit untuk mendownload fail yang lain dari Rapidshare ini.

Kebaikannya ialah connectionnya laju dan fail akan auto delete apabila tidak aktif selama 90 hari. Bermaksud jika tidak dimuat turun selama tempoh tersebut.

Sekian.

3 comments:

  1. Dunia 9W2MFM on April 8, 2008 at 3:54 PM

    assalammualaikum pada admin jkmpsp blog saya mintak tolong ubah suai sistem download untuk memudahkan para pelajar menggunakan laman web ini saya cadangkan admin menggunakan http://www.usaupload.net untuk upload dan download bahan2 mudah dan senang....assalammualaikum.

     
  2. s i p u t u r b o on April 8, 2008 at 8:42 PM

    Wslm...terima kasih di atas cadangan anda..saya pun pernah download fail dari usaupload.net...namun usaupload.net masih dalam pemerhatian saya..mungkin untuk nota yang seterusnya akan diupload ke sana..

     
  3. Luth Textile on May 7, 2008 at 9:47 PM

    bagusla kalau sedang dalam tinjauan.. harap tukar ke USAupload..

    meluat sgt ngan rapidshare!

     

Ranking

Blog Listing